Instalacja AC - pytanie

duch@wla.pl duch w wla.pl
Pią, 27 Sie 2004, 23:34:05 CEST

On Fri, 27 Aug 2004, The Undefined wrote:

> i tak niewiele mi to mówi.. z sisami mam niewiele wspólnego...
> przy ide-detect wyskakiwał jakiś błąd czy po prostu zwisało?
> na jakich jądrach dziala, a na jakich nie?
probowalem tylko jednej bootkietki
bootdisk_net.iso

nie probowalem z experimental (nie pomyslalem o tym)
zrobilem instalacje dzieki rescue-cd (tam nie bylo problemu z
modulami)

bledu zadnego nie bylo na ekranie
mniejwiecej wygladalo to tak:
modul byl zaladowany do pamieci
a insmod byl dead i wisial
bez zadnej informacji
jedyne co zmienialem to rozne architektory (athlon, i586, i686)

Pozdrawiam
ChomAr
--
   84-120 Władysławowo         GG#: 420515