klastry linux

Marteen marteen w go2.pl
Sob, 28 Sie 2004, 21:56:08 CEST

>Czy istnieje mozliwosc zbudowania klastra opartego na komputerach z kernelem z seri >2.6, z tego co wiem MOSIX jak narazie jest pod kernela 2.4.

Jesli chodzi o MOSIX;a to jest on pisany pod scisle okreslona wersje jadra czyli 2.4. W ostatnich wersjach MOSIX;a brakuje narzedzi do tuningu klastra. Calkiem mozliwe ze udaloby sie uruchomic na kernelu 2.6 beowulfa ale musisz poczytac bo tej technologii klastrowej nie znam. Natomiast z MOSIXem mozna zrobic fajne rzeczy:)

pozdr

Marcin