phpGroupWare

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Nie, 29 Sie 2004, 14:00:46 CEST

witam.

Użytkownik Marcin Doliński napisał:

> Czy użytkownik http może grzebać w /var/lib/mysql ?

Odpowiem tak:

[Ra] - dziala:

$ id mysql
uid=89(mysql) gid=89(mysql) grupy=89(mysql)
$ id http
uid=51(http) gid=51(http) grupy=51(http)
# ls -dl /var/lib/mysql
drwxr-x--x    5 mysql    mysql         145 08-18 17:11 /var/lib/mysql

[AC] - nie dziala:

$ id mysql
uid=89(mysql) gid=89(mysql) grupy=89(mysql)
$ id http
uid=51(http) gid=51(http) grupy=51(http)
]# ls -dl /var/lib/mysql
drwxr-x--x  3 root root 51 2004-08-25 18:56 /var/lib/mysql

troche inne podejscie, ale jak dla mnie w obu http nie moze czytac w
/var/lib/mysql

umozliwienie czytania z lib/ mysql poprzez zmiane wlasciciela katalogu u
dodanie http do grupy mysql nie pomoglo
podobnie z postgresql.

Widze ze lepiej sie przeproze z kodem i go przeanalizuje. Swoja droga
zaczynam watpis w soj wybor, skoro nikt z grupowiczow nie uzywa tego
stuffu moze zle wybralem?? Co polecacie jako oprogramowanie do poracy
grupowej??

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.