xawtv

Nie, 29 Sie 2004, 23:53:52 CEST

Użytkownik Krystian T napisał:

>Dnia 29-08-2004, nie o godzinie 01:53 +0200, Wieslaw Kierbedz napisał
>(a):

>Tak
>

>capture = grab i noxv też działa.
>Już kiedyś tak miałem, że tylko z noxv działało, ale to było na nvidii i
>nie pamiętam co zrobiłem, że się naprawiło...

Czyli teraz masz co? Jeśli radeona, to jeszcze, pamiętam, że xawtv nie
chciał działać kiedyś z radeonowym GL.
Sprawdź ja zadziała z -nogl.
Ale jak dla mnie, to wygląda, że ten xawtv był budowany z innymi X. I
dlatego nie współpracuje poprawnie z twoim Xv.
Czyli pozostaje właśnie -noxv.

--
Wiesław Kierbedź