sendmail + amavis-new + clamav

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 30 Sie 2004, 11:55:41 CEST

Hej
Ja się na serwerach pocztowych nie znam, ale w pracy nasz administrator
podpuszczony przezemnie stawia serwer na ac i ma kłopot ze zmuszeniem do
działania zestawu jak w temacie.
Na co zwrócić uwagę w plikach konfiguracyjnych i prawami dostępu (bo w
logach właśnie o prawa do /var/spool/amavis/runtime się coś burzy). Kolega
znalazł kilka tekstów w sieci, ale głównie do debiana i jakoś nic.
Pomóżcie, bo jeszcze się na mnie obrazi - albo co gorsza na pld.

BTW może ktoś kto się na tym zna doda do pl.docs.pld-linux.org jakiś opis?
Krystian T.