autofs - problem

Paweł Brzoza paveu w go2.pl
Pon, 30 Sie 2004, 12:08:58 CEST

Witam,

zainstalowałem sobie autofs'a żeby automatycznie mi montowało płytki CD po
włożeniu do cdroma, ale niestety nie montuje. Nie
wiem co jest nie tak moje pliki konfiguracyjne są standardowe z poldka,
nic nie grzebałem bo cd jest skonfigurowany (linia ->  cd  -
fstype=iso9660,ro  /dev/cdrom <- w pliku /etc/autofs/auto.misc). A i
jeszcze jedno przy zatrzymywaniu demona autofs'a wyskakuje
mi komunikat:

Zatrzymywanie uslugi automounter....................automount: Ambiguous
or unknown options        [ZROBIONE]

Przy starcie demona jest wszystko w porzątku, spotkał się ktoś z takim
problemem ?