Nadpisany MBR

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 30 Sie 2004, 13:38:23 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 27 of
August 2004 18:18, Jakub Piotr Cłapa typed:

> Mała uwaga: nie ratuj systemu z zainstalowanym 2.6 z płytki 2.4,
> szczególnie, jeśli będziesz musiał przegenerowywać initrd. (czyli użyj
> LiveCD, a nie RescueCD)
> Ostanio nie mogłem się chrootnąć na zainstalowany system, bo
> zainstalowany glibc okazał się niekompatybilny z jądrem z RescueCD -
> musiałem ręcznie tworzyć initrd, a nie jest to przyjemne.

Tak? Bardzo ciekawe. Jakoś zawsze wszystko robiłem przy pomocy RescueCD, a
wszędzie mam kernela 2.6.x.

Hint: NPTL jest mało sexy.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php