problem nforce2 i initrd (Ac)

qwiat qwiat w o2.pl
Wto, 31 Sie 2004, 23:56:24 CEST

Mam płytę główną na nForce2. Nie mogę utworzyć dla niej prawidłowego
initrd. Nie wiem jakiego modułu użyć. Jest to kontroler ATA-133
(parallel) wbudowany w mostek południowy (MCP-T).

PLD-Live wykryło sobie ten kontroler jako amd74xx i działa bez problemu.
Dodałem go do wywołania geninitrd, jednak kernel dalej panikuje. Jądro
2.6.7.

Rzuciłem też okiem też do kernel-nforce.spec. Jak na moje oko to dotyczy
modułów obsługi dźwięku i karty sieciowej. Nic o IDE jednak nie zauważyłem.

Paweł Kwiatkowski