Apache2 w AC

lunatyk majkl w op.pl
Śro, 1 Gru 2004, 00:31:28 CET

Mamtakie drobne pytanie. Czy ktoś miał  problemy  z Apache2 w AC? Bo mi się za
chiny ludowe nie udało wyświetlić żadnego dokumentu w html, pojawiało się
tylko białe tło  w przeglądarce. Specjalnie mi  na tym nie zależało  więc
zainstalowalem starego apacza i  php wrzóciłem ręcznie no  i  nie ma problemu
ale ciekaw jestem czy to tylko tak  u  mnie czy  komuś też się tak działo.
Dodam że php  chodziło  bez problemu.

p.s. -  w staryma paczu dla ac chyba modul do indexowania nie instaluje sie
automatycznie i trzeba go dopisywać ręcznie,nie wiem czy to dla kogoś ma
znaczenie, tylko wspominam.

Regards
Lunatyk