Kernel 2.6.10 z ac-test - ktos uzywa?

Marcin marcinekg-cvs w pld.tares.one.pl
Śro, 1 Gru 2004, 01:20:26 CET

Dnia wtorek, 30 listopada 2004 17:29, Paweł Rumian napisał:
> Czy zachowuje sie toto w miare poprawnie?
> Nie chodzi o jakies wyjatkowe kryteria stabilnosci, tylko o w miare
> normalne uzywanie...
Ja używam  kernel 2.6.10-0.12, system przeznaczony na desktop i jak narazie
mam problem tylko z usb wersja 1.1 na plycie via reszta czyli  lirc, tuner
tv, nagrywanie plyt dziala ok. Co do tego usb to dziwna sprawa bo moduly sie
laduja zarówno uhci-hcd, ohci-hcd, ehci-hcd, w modprobe.conf  alias
usb-controller uhci-hcd a podczas montowania

none    /proc/bus/usb           usbfs   defaults           0  0

podaje ze kernel nie obsluguje usbfs. Moze ktos mi podpowie co z tym można
zrobic

--
Pozdrowienia

marcinekg