Jaka karta na WiFi PCMCIA.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 1 Gru 2004, 09:19:12 CET

Dnia śro 1. grudnia 2004 09:10, marcinek napisał:
[...]
> dzięki za info. wieczorkiem spróbuję, bo teraz nie mam dostępu do
> machiny, a znalazłem że są wspierane karty na chipie jaki mi pokazało w
> lspci....
Powodzenia. Poczytaj najpierw jak się instaluje. Bo po zainstalowaniu
pakietu (ndiswrapper-*, kernel-net-ndiswrapper-*) trzeba jeszcze
doinstalować za pomocą odpowiedniego utilsa (z pakietu) sterownik
windziany.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498