courier-imap

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 1 Gru 2004, 12:34:52 CET

Użytkownik � napisał:
(...)

> teoretycznie dziala .. tzn zadnych bledow w logach niestety nie testowalem
> tego ENHANCEDIDLE z zadnym z klientow poczty ...co potrafi z tego
> kozystac?
>
> [courier-imap'a trzeba przebudowac w otoczeniu fam-devel aby uaktywnic te
> opcje]

Przydałby się bcond włączający obsługe fam w courier-imap, w chwili
obecnej wydawałoby się logiczne wyłączenie w domyslnym konfigu wszelkich
opcji z tego korzystających. Przy dużych serwerach poczty będzie
generowana masa logów w obecnej domyslnej konfiguracji.
--
dzeus