courier-imap

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Śro, 1 Gru 2004, 14:42:45 CET

> OK, to pomogło ;) , szkoda tylko że z fam nie działa

Witajcie.
Na bieżącym AC mam courier-imapa i fama.
courier-imap-3.0.8-2
fam-2.6.10-2

W konfiguracji courier-imapa:
IMAP_ENHANCEDIDLE=1
IMAP_USELOCKS=1

Jedyny problem jaki mam w logach to
Nov 29 16:05:10 mizar xinetd[15633]: warning: can't get client address:
Transport endpoint is not connected
Kiedyś poradziłem sobie z tym dodając testowo jakąś opcję
do /etc/sysconfig/rc-inetd/sgi_fam jednak po upgrade ją wcięło
i zapomniałem o tym.
Niemniej jednak Fam bardzo ładnie mi działa, co widze korzystając
jednocześnie
w tym samym czasie z webmaila i outlooka.
O ile pamiętam - poldek podczas instalacji fama mi nie pociągnął za sobą
portmapa,
dopiero w manie wyczytałem, że to musi działać. Nie wiem czy to w Waszym
przypadku
ma znaczenie, pamiętam tylko że to chyba był mój jedyny problem.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Wojtek Potaczek