PLD + Laptop

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 1 Gru 2004, 14:49:00 CET

Dnia śro 1. grudnia 2004 13:52, Lukasz Marciniak napisał:

> Odpowiedzi na te pytania są tak oczywiste, że nikowmu się nie chce
> odpisać, czy nikt nie zna rozwiązania? ;-)

Spokojnie - nie zawsze jest czas, żeby pisać :-)

Co do zegara - nie mam pojęcia. Ale obstawiałbym jakiś "speedstep" albo coś
takiego. Masz zmianę prędkości procesora? Może jak nie jest wykorzystywany
to wchodzi w jakiś suspend zmniejszając taktowanie procka, co objawia się
niepoprawnym chodzeniem zegarka. Popatrz w moduły ACPI, zdaje się, że jest
jakiś do speedstep-u (może to pomoże).

Co do skryptów do suspendu - zdaje się, że suspend nie jest wkompilowany w
kernel. Ja kiedyś próbowałem skompilować samemu kernel i wykorzystać
skrypty wzięte z sourceforge, ale z moim laptopem nie doszedłem do niczego
sensownego i dałem sobie spokój.

Co do dźwięku - których sterowników używasz? Jeśli OSS to spróbuj modułów
ALSA, a jeśli ALSA, to OSS. Może ci się uda coś sensownego osiągnąć.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498