kdm automatyczne logowanie

Marcin marcinekg-cvs w pld.tares.one.pl
Śro, 1 Gru 2004, 15:05:14 CET

Mam problem z kdm a dokładnie  z jego funkcja automatycznego logowania
użytkowników. Używam PLD 2.0 jako dekstop zmęczyło mnie juz wpisywanie hasła
podczas logowania za każdym razem i postanowiłem skonfigurować kdm z opcją
AutoLoginEnable i nicic z tego podczas uruchamiania sesji wyskakuje mi
komunikat " Autoryzacja marcin nie powiodła sie ! " cos w tym stylu może
przekręciłem  załaczam caly config kdmrc dodam iż nic nie mieszałem w pam co
to może byc ?

[General]
ConfigVersion=2.2
PidFile=/var/run/kdm.pid
ServerVTs=-9
Xservers=/etc/X11/kdm/Xservers

[Shutdown]
HaltCmd=/sbin/halt
RebootCmd=/sbin/reboot
UseLilo=true

[X-*-Core]
AllowNullPasswd=true
AllowRootLogin=false
AllowShutdown=Root
AutoReLogin=false
ClientLogFile=.xsession-errors-%s
Reset=/etc/X11/kdm/Xreset
Session=/etc/X11/kdm/Xsession
Setup=/etc/X11/kdm/Xsetup
Startup=/etc/X11/kdm/Xstartup

[X-*-Greeter]
AntiAliasing=true
ColorScheme=Plastik
DefaultUser=marcin
EchoMode=OneStar
FaceSource=AdminOnly
FailFont=helvetica,11,-1,5,75,0,0,0,0,0
FocusPasswd=false
ForgingSeed=1099324337
GUIStyle=Plastik
GreetFont=charter,24,-1,5,50,0,0,0,0,0
GreetString=Welcome to PLD Linux at %n
GreeterPos=50,50
HiddenUsers=
Language=pl

LogoArea=Logo
LogoPixmap=/usr/share/apps/kdm/pics/pldlogo.png
MaxShowUID=65000
MinShowUID=500
PreselectUser=None
SelectedUsers=