PLD + Laptop

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 1 Gru 2004, 15:20:02 CET

Dnia śro 1. grudnia 2004 15:03, Lukasz Marciniak napisał:
[...]
> Napewno, bo to PIII. Ten laptop nie ma ACPI (jedynie APM) i wydawało mi
> się, że ACPI jest tylko dla ACPI (nie jest kompatybilne w dół).
No... nie jest. Ale może ACPI obsługuje. APM trzeba zdaje się ręcznie
ładować po uruchomieniu kernela z parametrem noacpi czy coś takiego (bez
tego apm się nie załaduje bo się wyklucza z acpi). Sprawdź, może apm ci
pomoże.

[...]
> U mnie suspend działa bez problemu. Mam taki osobny klawisz, którym go
> usypiam i budzę.
Aha, sprzętówka. No to sorry. Ja mam tylko Actinę :-)

> Jest ALSA. Ale zawsze była ALSA i działało. Poprostu normalnie mam
> wyciszone dźwięki (sprzętowo), ale któregoś dnia chciałem obejrzeć film,
> a tu tylko trzeszczenie.
:-/ No to ja nie wiem.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498