ftp i iptables i rozwiazanie problemu

MrRobby mrrobby w elcuk.pl
Śro, 1 Gru 2004, 22:23:34 CET

im On Tue, 30 Nov 2004 14:42:53 +0100
MrRobby <mrrobby w elcuk.pl> wrote:

> Witam. Na swoim serwerze z zew IP mam 2 ftp-y jeden na porcie 21 a drugi na porcie 2121. Od wczoraj jak skonfigurowalem iptables mam problemy z laczeniem sie w active z ftp-em na porcie 2121, wszystko chodzi bardzo powoli. Natomiast laczenie z ftp na porcie 21 w pasive/active chodzi blyskawicznie. Gdzies na googlach wyczytalem ze ip_ipconntrack_ftp trzeba odpalic z opcja wskasuzjaca na inne porty niz 21. Wiec w skrypcie mam regulke ktora niby to realizuje
>
> /sbin/modprobe ip_conntrack_ftp ports=21,2121

Moze sie to komus sprzyda lub nie ale rozwiazanie jest banalne. Wszedzie w necie pisze ze trzeb zrobic tak jak powzyej heh prawie sie zgodze. Zamiast , trzeba dac spacje :)

/sbin/modprobe ip_conntrack_ftp ports=21 2121

i od tej pory moge sie cieszyc activ na porcie 2121 :D
--
Pozdrawiam _-=MrRobby=-_