eleganckie programowanie

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Czw, 2 Gru 2004, 00:02:54 CET

Dnia 01-12-2004, śro o godzinie 23:41 +0100, Karol Kreński napisał(a):
> Problem jest następujący: W jaki sposób podzielić kod realizujący takie
> proste zadania:
> 1. Połączenie do bazy.
> 2. Usunięcie danych.
> 3. Wyświetlenie danych.
>
> Przyjmijmy, że każy z tych kodów zajmuje od 10 do 30 linijek. Czy
> bardziej eleganckie jest zrobienie 3 małych plików czy jednego pliku z
> 3 funkcjami?

ha. Ja w tej chwili w ramach pogłębiania swojej wiedzy programistycznej
piszę sobie taki programik w C ze szczyptą ncurses ;-) Jak na razie
piszę to w jednym pliku z mnóstwem funkji ;) Jak się dowiem jak można to
rozbić to pewnie rozbije, bo już nazbierało mi się trochę kodu ;)

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team