eleganckie programowanie

Karol Kreński pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Czw, 2 Gru 2004, 00:52:08 CET

On Wed, Dec 01, 2004 at 11:41:31PM +0100, Karol Kreński wrote:
> Witam,
>
> Powstał spór na temat tego co eleganckie / zgodne ze sztuką. Poszukuję
> odpowiedzi, która być może brzmi "to kwestia gustu".
>
> Problem jest następujący: W jaki sposób podzielić kod realizujący takie
> proste zadania:
> 1. Połączenie do bazy.
> 2. Usunięcie danych.
> 3. Wyświetlenie danych.
>
> Przyjmijmy, że każy z tych kodów zajmuje od 10 do 30 linijek. Czy
> bardziej eleganckie jest zrobienie 3 małych plików czy jednego pliku z
> 3 funkcjami?
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i fakt, niewiele to ma z PLD wspólnego
;) W sporze o którym mowa skłaniałem się do wersji 3 funkcje w jednym
pliku i wydawało mi się to naturalne. Teraz będę mógł koledze przekazać
Wasze stanowisko - to powinien być ostateczny argument.

Karol