eleganckie programowanie

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Czw, 2 Gru 2004, 01:00:15 CET

On Thu, Dec 02, 2004 at 12:52:08AM +0100, Karol Kreński wrote:
> Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i fakt, niewiele to ma z PLD wspólnego
> ;) W sporze o którym mowa skłaniałem się do wersji 3 funkcje w jednym
> pliku i wydawało mi się to naturalne. Teraz będę mógł koledze przekazać
> Wasze stanowisko - to powinien być ostateczny argument.

Za dzieleniem funkcji przemawia natomiast fakt, ze w przyszlosci
moga one byc rozbudowywane i wtedy nie powstaje jeden wielki worek
z kodem, ale trzy oddzielne moduly, o ktorych wiadomo za co kazdy
jest odpowiedzialny. Przy takich malych rzeczach wydaje sie, ze to
wszystko jedno, ale przy wielkich projektach zaczyna sie doceniac
porzadek. A prawidlowych nawykow nalezy sie uczyc od samego poczatku,
potem moze byc za pozno.

--
kub@ s.