eleganckie programowanie

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 2 Gru 2004, 08:02:28 CET

On Thu, 2 Dec 2004, kuba staskiewicz wrote:

> Za dzieleniem funkcji przemawia natomiast fakt, ze w przyszlosci
> moga one byc rozbudowywane i wtedy nie powstaje jeden wielki worek
> z kodem, ale trzy oddzielne moduly, o ktorych wiadomo za co kazdy
> jest odpowiedzialny. Przy takich malych rzeczach wydaje sie, ze to

No to ja dorzuce swoje trzy grosze :) Pierwsze dwie funkcje tak czy siak
powinny zostać w jednym pliku, bo zajmują się komunikacją z bazą danych.
Trzecia - jeśli jest to _wyświetlenie_, a nie _pobranie_ danych - mogłaby
trafić do drugiego...
Ale podział na pliki to bym robił raczej dopiero w momencie gdy funkcji jest
kilkanaście-kilkadziesiąt.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004