bezdyskowe stacje

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 2 Gru 2004, 08:43:33 CET

Dnia 01-12-2004, śro o godzinie 20:16 +0100, Paweł Kwiatkowski
napisał(a):

> Jakiś czas temu pewna dobra dusza przetłumaczyła dokumentację ltsp na
> polski, nie czytałem więc nie wiem czy rozwiąże twoje problemy.

Mój kolega zbudowal z PLD terminalówke dla ROOT-NFS.
z tego co wiem, tylko rc-scripts ma tylko swoje.
Ja nie widze problemow zeby to byl jakis klopot ze zbudowaniem tego.
On zrobil taki ltsp tolalny z root na nfsie, /home i /var/mail na cifs
i juz to prawie dziala, mamy tylko problemy z kernelem 2.6.8 i driverem
do grafiki i845 :( Reszta zdiala pieknie. No moze nie tak pieknie
calkiem
bo przy duzym obciazeniu nfs nie daje rady. A jeszcze nie wiem jak
zrobic nfsroot po nfs via tcp :)

TiweK