Sorki za off-topic ale to ważne

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 2 Gru 2004, 12:35:26 CET

On Thu, 2 Dec 2004, Witek Bałaban wrote:

> Naiwny nie jestem, bo już swoje w życiu przeżyłem....mógbys się powstrzymac od
> epitetów

Czy "naiwny" w stosunku do osoby która twierdzi że osoba do której się
dzwoni zapłaci za rozmowę to epitet? Przecież to totalna bzdura... do tego
ten numer - nawet nie jest międzynarodowy...

Sorry że odebrałeś to jako atak na Twoją osobę, ale po prostu przesłany
przez Ciebie mail spełnia WSZYSTKIE cechy _typowego_ hoaxa...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004