Sorki za off-topic ale to ważne

Witek Bałaban v-tec w pf.pl
Czw, 2 Gru 2004, 12:39:16 CET

Jacek Osiecki wrote:

> Czy "naiwny" w stosunku do osoby która twierdzi że osoba do której się
> dzwoni zapłaci za rozmowę to epitet? Przecież to totalna bzdura... do
> tego
> ten numer - nawet nie jest międzynarodowy...

chodzi tylko o to, żęby uważać na pewien mechanizm (a jestes pewny, że w
Anglii zawsze rozmowa przychodząca jest bezpłatna i że tamto 709... nie
ma jakiegos przekierowania. Nie jestem technicznym z tepsy więc nie
wiem, wolę ostrzec, niż żeby kogos naciągnęli - przeczytanie paru
linijek tekstu nie jest chyba wielkim wysiłkiem