Sorki za off-topic ale to ważne

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 2 Gru 2004, 12:57:47 CET

On Thu, 2 Dec 2004, Witek Bałaban wrote:

> chodzi tylko o to, żęby uważać na pewien mechanizm (a jestes pewny, że w
> Anglii zawsze rozmowa przychodząca jest bezpłatna i że tamto 709... nie ma

Ale jesteśmy w Polsce, nie w Anglii - prawda?

> jakiegos przekierowania. Nie jestem technicznym z tepsy więc nie wiem, wolę
> ostrzec, niż żeby kogos naciągnęli - przeczytanie paru linijek tekstu nie jest
> chyba wielkim wysiłkiem

Wiesz, równie dobrze można rozsyłać na prawo i lewo ostrzeżenia o "wygaszaczu
budweiser", apele o "gasnącym dziecku" i ostrzeżenia o "strasznym
niewykrywalnym wirusie". Po prostu jest jedna zasada:

Jeśli list jest sensacyjny i do tego krzyczy "roześlij do wszystkich
znajomych" to jest to totalna bzdura i należy ochrzanić tego, kto Ci to
wysłał.

Amen :)
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004