Sorki za off-topic ale to ważne

Witek Bałaban v-tec w pf.pl
Czw, 2 Gru 2004, 13:33:44 CET

Leszek Szczepanowski wrote:

>                ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>Więc po pierwsze, tylko w ruchu krajowym, po drugie, nie w sieci
>komutowanej, z ktorej korzysta wiekszosc ludzi "narazonych" :)
>I na koniec, nie w funtach :))))

1.2 Dałem pierwszy z brzegu wynik przeszukiwania w tpsie na twoje
"zawsze bezpłatna" - jak widać już są warunki, kiedy jest płatna....
jakby dłużej poszukac to może by się i znalazło dla sieci zmutowanej
(oops ..komutowanej :) ). Poza tym jestes pewien, że naciśnięcie "9" NIE
MOŻE być uznane za wyrażenie zgody na przyjęcie wywołania na swój koszt ?

3. może być równowartość kwoty w  PLN ?

Będę się upierał, że taki przekręt jest PRAWDOPODOBNY (i tylko tyle).

Dodam, że nie reaguję na mailowe rewelacje typu: mam 5 mln $ do
ulokowania i Ty jesteś ten wybrany :-)