konfiguracja na serwer

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Czw, 2 Gru 2004, 15:04:05 CET

Dnia 02-12-2004, czw o godzinie 14:41 +0100, Michał Panasiewicz
napisał(a):

> no własnie, co przed pzenosinami wpakować do initrd (2.6.8)
nic, wszystko se sam wykrywal (patrz tez ostatni akapit)

> przy tej konfiguracji odpada to
a ja nadal mam ten problem na swej workstacji :( ...bootuje via drugi
dysk (floppiego nie mam podlaczonego)

> zachodzi raczej gorsza możliwość, szef firmy musi zrobić przelewy :>
:> w takim przypadku to lepiej miec obok dzialajacy duplikat, niz -- hmm
ciekawe jak by to brzmialo -- odsylanie do sasiadow/kafejek

> bede pamietał :>
z najnowszym instalatorem to juz nie problem

> brak touchpada w serwerze :>
> serwer - wiec nie ma OOo
zawsze jeszcze moze byc xserwer

> kurcze, niezłe piekło przeszedłeś ;) podczas przenosin ;)

pisalem tak ogolnie (nie mialem jeszcze stycznosci z maszynami
64-bitowymi jako admin), oczywiscie tych wszystkich problemow nie mialem
na raz, one sie po prostu grzecznie kumuluja, i za kazdym kolejnym razem
juz sie sprawdza, czy nie ma powtorki z historii :)

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski