PLD i polpak

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Pią, 3 Gru 2004, 00:38:00 CET

On Thu, Dec 02, 2004 at 10:51:51PM +0100, Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz wrote:

> Router + rc-scripts i firewall ;] to wszystko ;-)

Router to chyba zbyt ogolnie powiedziane. Polpak jest przewaznie
zakonczony modemem Telindus, ktory od strony klienta ma interfejs
V.35. Musisz miec wiec w PLD-kowym routerze karte z takim interfejsem.
Moze to byc jak juz ktos wspominal Cyclades, albo Sangoma. Pewnie
wiecej ich jest, ale dwie powyzsze najczesciej chyba uzywane
i sprawdzone i z tego co pamietam sterowniki do nich sa w jadrze.
Najlepiej zanim zabierzesz sie za kupno karty odpal sobie config
jadra i zobacz jakie karty sa wspierane (w sekcji WAN chyba).

--
kub@ s.