PLD i polpak

Rafał Dziedzic dziedzic w kei.pl
Pią, 3 Gru 2004, 07:53:28 CET

Dnia czwartek, 2 grudnia 2004 22:43, Arkadiusz Chomicki napisał:

> ja do niedawna używałem karty Cyclades PC300

Ja uzywalem ich przez okolo 2 lat. 4 karty jednoczesnie. Wszystko na PLD Ra,
do tego LB. Chodzilo to jak skala! nigdy nie mialem problemow z tymi kartami.
Jak cos sie sypalo to niestety byla to tepsa. Potem przez kolejny rok z 3
kart goramo. To praktycznie kopia, tyle ze tania jak barszcz, rowniez zero
problemow.

Mam kilka sztuk na pozbyciu... jak by ktos chcial to na priv :)

Pozdrawiam
Rafal