Kernel z CVSu

matrixpl matrixpl w op.pl
Pią, 3 Gru 2004, 16:08:05 CET

Pytanie z serii poczatkujacych :

Jaka komenda moge sciagnac zrodla jadra dystrybucyjnego ? wszystkie
pliki potrzebne do samodzielnej kompilacji kernela. Chodzi mi o zrodla
ze wszystkimi patchami, ktore sa jajku pld. Chcialbym opierac sie na
dystrybucyjnym i powyrzucac co mi nie trzeba.

probowalem tak:
[matrix w BOCIAN rpm]$ cvs get SPECS/kernel.spec
[matrix w BOCIAN SPECS]$./builder -g kernel.spec

ale sciaga mi same gole pliki. A moze jestem za leniwy ? ;)

a tak przy okazji budowany z kernel.spec wywala blad:
[matrix w BOCIAN SPECS]$ ./builder -g kernel.spec
M kernel.spec
# $Revision: 1.644 $, $Date: 2004/11/15 23:44:47 $
..
cvs server: nothing known about linux-2.6-software-suspend-2.1.5.patch.gz
Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo.
(linux-2.6-software-suspend-2.1.5.patch.gz)