Kernel z CVSu

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pią, 3 Gru 2004, 22:21:04 CET

On Friday 03 of December 2004 16:08, matrixpl wrote:
> Pytanie z serii poczatkujacych :
>
> Jaka komenda moge sciagnac zrodla jadra dystrybucyjnego ? wszystkie
> pliki potrzebne do samodzielnej kompilacji kernela. Chodzi mi o zrodla
> ze wszystkimi patchami, ktore sa jajku pld. Chcialbym opierac sie na
> dystrybucyjnym i powyrzucac co mi nie trzeba.

A koledzy zamist pomóc, odsyłają do źródeł cvs, buildera czy Bóg wie czego. W
twoim przypadku wystarczy poldek -i kernel-source.

Jak sama nazwa brzmi to są źródła jądra. Wraz z tą paczką poldek ściągnie i
zainstaluje nagłówki jądra oraz pliki "potrzebne do budowania modułów jądra
Linuksa z zewnętrznych pakietów"

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551