Kernel z CVSu

matrixpl matrixpl w op.pl
Pią, 3 Gru 2004, 23:14:49 CET

Lukasz Glebicki napisał(a):
> A koledzy zamist pomóc, odsyłają do źródeł cvs, buildera czy Bóg wie czego. W
> twoim przypadku wystarczy poldek -i kernel-source.

Szczerze mowiac chodzilo mi o jakies jadro rozwojowe (np.2.6.10), bo tak
sobie zawsze wyobrazalem idee cvsu.
Poczytalem troche na ten temat, mam jako takie pojecie. Na moj chlopski
rozum widze to tak.
1. Sciagam jakiegos speca
2. Sprawdzam branche i etykiety(zawsze tak?) cvs -status *.spec
3. odpalam buildera z odpowiednimi opcjami np:
./builder -r *jakas_odnoga* -bs kernel.spec ?

i pozniej szukam pakietu w /rpm/SRPMS, w tym konkretnym przypadku.
Przekompilowuje sobie jajko i odpalam co trzeba (initrd itd.)

Dziekuje wszystkim za pomoc.