Kernel z CVSu

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Sob, 4 Gru 2004, 00:53:35 CET

On Friday 03 of December 2004 23:14, matrixpl wrote:

> Szczerze mowiac chodzilo mi o jakies jadro rozwojowe (np.2.6.10), bo tak
> sobie zawsze wyobrazalem idee cvsu.
> Poczytalem troche na ten temat, mam jako takie pojecie. Na moj chlopski
> rozum widze to tak.
> 1. Sciagam jakiegos speca
> 2. Sprawdzam branche i etykiety(zawsze tak?) cvs -status *.spec
> 3. odpalam buildera z odpowiednimi opcjami np:
> ./builder -r *jakas_odnoga* -bs kernel.spec ?

Faktycznie, nie zrozumiałem do końca twoich zamiarów.

Bo jeżeli ty chcesz zrobić swojego kernela na podstawie ostanich zmian w cvs
builder -bb kernel.spec -r LINUX_2_6 --without BOOT --without grsec --without
smp --without up --opts --clean.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551