Sorki za off-topic ale to ważne

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Sob, 4 Gru 2004, 12:05:48 CET

Dnia czw 2. grudnia 2004 12:11, Witek Bałaban napisał:
> Nawet jak natychmiastowo rzucisz słuchawką na widły, to dużo to nie da,
> bo rozłączy cię dopiero za 5 minut (w sumie 100 funtów). Ale jeżeli
> dałeś się już zrobić w balona i nawet dałeś im swoje dane (nr.tel, adres
> itd.) to możesz już iść strzelić sobie w łeb, bo po następnych 2
> minutach dostaniesz oczywiście potwierdzenie, że nie wygrałeś. (koszty
> zwiększyły się do 260 funciaków).

To po co podajesz swoje dane???  Do mnie do roboty ciągle ktos dzwoni i
każdemu mówię bez wysłuchiwania, że nie mam czasu na dywagacje bo teraz
pracuję.  Kiedyś jedna taka zaczeła się produkować, że ona też i nie chciała
skończyć rozmowy - więc obecnie mówię od razu w pół zdania wpadając -
dziękuję za telefon i odkładam słuchawkę.

Orientuj się kto zajmuje i linię i jak nie musisz to nie rozmawiaj.

Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b