zmiana z /home/users na /home

Paweł Nawrocki m0nster w o2.pl
Sob, 4 Gru 2004, 12:40:43 CET

W Twoim liście datowanym 4 grudnia 2004 (12:16:30) można przeczytać:

> Pamiętaj o tym, że w /home jest np. services. Jeśli to uwzględniłeś w swoich
> zmianach, to raczej nie powinno być problemów. Chyba, że o czynś nie wiem.

wygrepowalem wszystkie /home/services, byly tylko w passwd
wiec przerzucilem je do /home`a

wygrepowalem jeszcze raz /home/users w /*
i okazalo sie jest tego baaaardzo duzo w roznych bibliotekach,
binarkach, hmmm

teraz zastanawiam sie czy to bedzie dzialac

pzdr,
monster