Manuale do netstat

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Sob, 4 Gru 2004, 18:02:54 CET

On Sat, 4 Dec 2004, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Nie ma durnych pytań, są tylko zmeczeni odpowiadający... ;)

Na dodatek dopowiem, że to raczej nie moja wina bo PLD nie znam na tyle,
żeby w nim za dużo mieszać. Najwyraźniej coś nie tak w czasie upgrajdu
systemu się stało. Podejrzewam, że to wina instalacji z PLDLive miniISO. Tam
nie ma manuali. Co prawda dociągam je od razu, ale najwyraźniej coś nie tak.
Na początku próbowałem proste
poldek -u net-tools
ale to nie pomagała, dopiero później po napisanu maila przypomniałem sobie,
że jest przecież opcja forece i:
poldek -u net-tools --force
zadziałało, pakiet jest z manualami.
Tak sobie myślę, ze może zaciągałem ten pakiet z ready, albo test i dlatego
było coś z nim nie tak. Jednak najpradowpodobniej to ta instalacja z
PLD-LiveCD (1.0-beta2)

Wawrzek

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php