linux32/64 w pld

Michal Pryczek mpryczek w poczta.onet.pl
Nie, 5 Gru 2004, 12:37:01 CET

Dnia 05-12-2004, nie o godzinie 10:37 +0100, Roman Werpachowski
napisał(a):

> Bez problemu odpalałem programy skompilowane pod 32bit, jeśli o to
> chodzi. Trzeba tylko zostawić sobie 32bit glibs.
Hmm. A mógłbyś sprecyzować termin ,,zostawić'' ?
Mam w ścieżce ld cały 32 system (w sensie jego lib), ale to specjamnie
nie zmieniło postaci rzeczy...
Cannot execute xxxx: No such file or directory
-bash: xxxx: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Opcja z chrootem działa, ale są problemy (inny mail), a pozatym to nie
jest przezroczyście dla użytkownika.

Pozdrawiam,
Michał Pryczek