linux32/64 w pld

Michal Pryczek mpryczek w poczta.onet.pl
Nie, 5 Gru 2004, 14:43:29 CET

Dnia 05-12-2004, nie o godzinie 13:43 +0100, Marcin Bohosiewicz
napisał(a):

> Odpal sshd w chroocie.
To zrobiłem, przetestowałem juszcze różne kombinacje su, ale zawsze
dostaję ten sam komunikat (programy X):
Xlib: connection to "localhost:0.0" refused by server
Xlib: No protocol specified