touchpad [bylo Re: konfiguracja na serwer]

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Pon, 6 Gru 2004, 14:04:02 CET

Dnia 02-12-2004, czw o godzinie 19:48 +0100, Paweł Żurowski napisał(a):
> [...]
[...]
> dzieki sliczne za gotowca :)

zadzialalo :) ustawienia dalem, te co podales

Masz jakies przeciwskazania przed ewentualnym cytowaniem Ciebie w faq
albo w dokumentacji? (w kontekscie touchpada)

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski