[OT] Re: poczta pod www

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 6 Gru 2004, 14:23:54 CET

On Mon, 6 Dec 2004, Administrator wrote:

> No coz bardzo pomocni jestescie...
> Myslalem ze grupy sa od rozwiazywania problemow a nie od glupich
> docinek, ale chyba sie mylilem bo poza Pawlem to nikt z was nie jest w
> stanie nic sensownego powiedziec.
> Pytam jeszcze raz, moze sie ktos znajdzie Jak polączyc jakiegos web
> maila z kontami virtualnymi?

Ja mam u siebie postawionego exima3, z vmail-sql. Nie przechodziłem na
exim4, bo działającej konfiguracji vmail-sql dla takiej konfiguracji nie
znalazłem ani nie miałem siły/czasu jej tworzyć.
Do obsługi kont (dodawanie aliasów, zmiana hasła, edycja filtrów) stworzyłem
własny interface - przy czym najwięcej zżarło przygotowanie części
odpowiedzialnej za generowanie procmailrc :)

Co do webmaila - powoli włączam squirrelmaila. Jako imap server potrzebny do
wiewióry używam dovecot - dlatego że nie jest wielką kobyłą jak cyrus-imap,
a przede wszystkim dlatego że potrafi obsługiwać pocztę w formacie mbox.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004