linux32/64 w pld

Michal Pryczek mpryczek w poczta.onet.pl
Pon, 6 Gru 2004, 20:07:23 CET

Dnia 06-12-2004, pon o godzinie 13:46 +0100, The Undefined napisał(a):
> masz wlaczone forwardowanie ixow w sshd w chroocie? ;)
Tak, ale to nie to...
Zauważyłem że ten sam problem mam na niektórych graficznych terminalach
po wykonaniu polecenia su/su -... np w multi-gnome-terminal-u,
tymniemniej...

> a zeby ze zwyklego luserka i bez ssh.. przyjrzyj sie programikowi
> dchroot.
> Definiujesz chroota i juz zwykly user moze sie przelaczac bez zadnych
> hasel miedzy chrootami ;)
To rozwiązanie zaspokaja moje potrzeby jak narazie. Nie ma problemów z
x-ami i jest dość wygodne.

Przegrzebałem dokumentację od X-ów, ae nie znalazłem potencjalnej
przyczyny, pewnie za krótko szukałem...

Chciałbym wszystkim bardzo podziękować za okazaną pomoc.

Pozdrawiam,
Michał Pryczek