rpm-build-tools

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pon, 6 Gru 2004, 21:46:13 CET

On Mon, Dec 06, 2004 at 09:34:55PM +0100, The Undefined wrote:
> nie wiem jak teraz, ale rano to nic nie dawalo ;)
> podejrzewam nieprzeregenerowane indeksy.
> arch athlon.
jak nie -n ac to -n ac-test
albo mieć własnego już zbudowanego...

BTW, upłada się posać łatkę do rpm'a do obsługi athlon_xp ?
jeśli tak to się pobawię... a może poprostu poszukać wystarczy, na razie
mam tak prowizorycznie: każdy athlon to athlon_xp

ale imo dodatkowy arch się przydaje, można łatwo rozdzielić na pakiety
budowane z bezpiecznymi i niebezpiecznymi flagami

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : GG...3228100  WWW..NotYetAvible