PDF i brak literki ż :(

Pon, 6 Gru 2004, 21:58:48 CET

Witam!
Mam sporo takich pdfów:
http://adas.artikon.one.pl/gips.pdf
Niestety nie wyświetla mi się w nich literka "ż" (ż jak żuk). Inne polskie
znaki są na miejscu tylko tej jednej nie ma :(
Ac, KDE, xpdf i kghostview tak się zachowują. kpdf wcale nie wyświetla
żadnych liter. Na testowym pdf'ie jaki zrobiłem za pomocą openofisa jest
wszystko w porządku - rzeczone ż wyświetla się jak należy...
Mam takie paczki z fontami:

$ rpm -qa | grep fonts
fonts-TTF-microsoft-20020525-4
X11-fonts-6.8.1-2
X11-fonts-100dpi-ISO8859-2-6.8.1-2
X11-fonts-base-6.8.1-2
X11-fonts-75dpi-6.8.1-2
X11-fonts-ISO8859-2-6.8.1-2
X11-fonts-100dpi-ISO8859-1-6.8.1-2
X11-fonts-100dpi-6.8.1-2
ghostscript-fonts-std-6.0-10
X11-fonts-ISO8859-1-6.8.1-2
X11-fonts-75dpi-ISO8859-2-6.8.1-2
X11-fonts-75dpi-ISO8859-1-6.8.1-2
ghostscript-fonts-other-6.0-4

Mógłby ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić jakiego pakietu z fontami mi brak?
Albo chociaż zerknąć na tego pdfa i powiedzieć SOA#1 i podać listę
zainstalowanych u siebie fontów?

PS.
kdegraphics-kpdf-3.3.1-2
xpdf-3.00-3
kdegraphics-kghostview-3.3.1-2

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)