php - problem

Jaroslaw Koszuk jkoszuk w ics.p.lodz.pl
Pon, 6 Gru 2004, 22:32:49 CET

On Mon, Dec 06, 2004 at 05:48:26PM +0100, Andrzej Augustynowicz wrote:
> Po wyłączeniu modułu suphp - php już działa, w logach znalazłem:
> [...]
> downgrade do php-5.0.2-5 pomógł...
A nie jest to przypadkiem problem z tym, że nie masz pliku /usr/bin/php?
W zeszłym tygodniu jak instalowałem suphp + php z głównego drzewka, to
chyba podobny objaw miałem, a przyczyną był właśnie brak /usr/bin/php.
Skończyło się tak, że zrobiłem link do /usr/bin/php.cgi.

Pozdrawiam, Jarek

Jarek Koszuk <jkoszuk w ics.p.lodz.pl>
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn
Key fingerprint = 7A35 006C 48D1 38A4 AFB6  7EE0 E907 B277 F7D0 E711