msde (mssql2000) - komunikacja przez firewall

Sebastian Marek - PC NET SERVICE smarek w pcnetservice.pl
Wto, 7 Gru 2004, 10:47:54 CET

Witam,

> No to zdecydowanie ustawienie MSSQL'a... Czy on przypadkiem nie binduje
> portów tylko na 127.0.0.1?

No właśnie nie, telneta robię na IP 192.168.0.25.
Mam jeszcze ciekawsze zachowanie. Jak dodam regułki na postrouting, w stylu:

iptables -t nat -A POSTROUTING -p tcp -d 192.168.0.25 --dport 1433 -j
SNAT --to-source ZEWN_IP

to z LANA mogę się połączyć np. osqlem na ZEWN_IP, czyli to by tak
wyglądało, jakby mysql odrzucał wogóle połączenia z zewnatrz

pozdrawiam

inż. Sebastian Marek
smarek w pcnetservice.pl
PC NET SERVICE Stocerz sp.j.