Jak nagrywać płyty pod PLD?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 7 Gru 2004, 11:40:10 CET

On Tue, 7 Dec 2004, Łukasz Maśko wrote:

> Dnia wtorek, 7 grudnia 2004 10:46, Jacek Osiecki napisał:
> [...]

> To sudo ma wpływ na dostęp do schedulera (ustawienie priorytetu procesu
> wypalającego na "ponad przeciętny") dzięki czemu proces się nie powinien
> przycinać.

Jak już pisałem - sprzęt jest raczej mocny i to nie on stanowi tu problem.
Błędy nie wynikają z zarżnięcia komputera, bo specjalnie przy nagrywaniu
wyłączam wszystko co mogło by cdrecord'owi przeszkodzić... load 0.00,
mnóstwo wolnej pamięci... Wygląda to tak jakby IDE głupiało przy konkretnych
rodzajach płytek. Pojawia się "recording MB 1 of 699"... czeka... po czym
BUM - i tyle z nagrywania :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004