ZIP i mniiso

Radosław Luczko luko w munet.eu.org
Wto, 7 Gru 2004, 19:53:48 CET

Hello pld-users-pl,

  Wpadłem na następujący pomysł, a mianowicie mam napęd zip 100MB, a
  niestety nie posiadam napędu cd na serwerze, więc chcialem wrzucić
  mini-iso na dyskietke zipa tak żeby sie normalnie zbootowała z niej
  instalka. Problem tylko w tym ze nie wiem jak to ugryźć czy
  wystarczy podmontowac mini-iso i skopiować je na dyskietke przy
  pomocy dd? Naped mam na ide wiec z wykryciem nie ma problemow.

--
Best regards,
 Radosław                          mailto:luko w munet.eu.org