ZIP i mniiso

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Wto, 7 Gru 2004, 23:22:15 CET

On Tue, 7 Dec 2004, [Windows-1250] Radosław Luczko wrote:

> Hello pld-users-pl,
>
>   Wpadłem na następujący pomysł, a mianowicie mam napęd zip 100MB, a
>   niestety nie posiadam napędu cd na serwerze, więc chcialem wrzucić
>   mini-iso na dyskietke zipa tak żeby sie normalnie zbootowała z niej
>   instalka. Problem tylko w tym ze nie wiem jak to ugryźć czy
>   wystarczy podmontowac mini-iso i skopiować je na dyskietke przy
>   pomocy dd? Naped mam na ide wiec z wykryciem nie ma problemow.

a po co montować? chyba własnie nie montować..
ale w sumie to się specjalnie nie znampod warunkiem że się zmieści.. a jak
nie to podmontuj -> remastering żeby miało 100mb -> robisz obraz i wtedy
dd
oczywiście mogę się mylić bo to tylko tak sobei rozumuję a nie wiem na
pewno
--
pozdrawiam
Michał 'lipek' Lipka