Postfix i komunikat dla userów

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Wto, 7 Gru 2004, 23:56:02 CET

Dnia wtorek, 7 grudnia 2004 23:43, lukasz B napisał:

> http://www.postfix.org/postconf.5.html#reject_unauth_destination
To mówi postfiksowi, że ma odrzucać nieautoryzowany destiantion

> http://www.postfix.org/postconf.5.html#relay_domains_reject_code
A to jaki kod błędu ma podać przy odrzuceniu maila

> i tam do kodu bledu zdajesie mozna dodac komunikat tekstowy... (glowy
> nie dam)
No nic takiego nie zauważyłem :( Genralnie te opcje znam - i nie da się ich
wyorzystać do tego celu :(. Wiem że jakoś da się to zrobić - tylko nie mam
pojęcia z której strony to ugryźć :(
--
Jacek Rzęsista
GG 61213