Postfix i komunikat dla userów

Śro, 8 Gru 2004, 00:04:56 CET

Osóbka znana jako Jacek Rzęsista, wystukała:

Zaraz, ale jak on ma dostać to info? Mailem zwrotnym, że nie przeszło, bo
brak auth? Czy chodzi bardziej o informację w tfu...tluku, że mejl nie
wyjdzie, bo nie ma autoryzacji? Tak pytam, bo mi KMail wyświetlał
komunikaty jakie ustawiłem jak był np. reject po header w postfiksie
ustawiony... Ałtluk to wyświetla?

pozdrawiam